Oribá

VISUAL IDENTITY, ART DIRECTION, EXHIBITION DESIGN

EN    With the change of the agency's name in 2017, from SMF Comunicação to Oribá, the need arose to create a new brand and identity for the agency. Inspired by indigenous culture and mixing colors, faces, ethnicities and textures, the identity was designed to enhance the Brazilianness of our people in a modern and vibrant way. All of this materialized on two fronts: a booth at CONARH, one of the largest human resources events in the country, and the brand's entire communication/stationery platform. See below!​​​​​​​

PT    Com a mudança do nome da agência em 2017, de SMF Comunicação para Oribá, surgiu a necessidade de criar uma nova marca e identidade para a agência. Inspirados na cultura indígena e misturando cores, rostos, etnias e texturas, a identidade foi pensada para enaltecer a brasilidade do nosso povo de forma moderna e vibrante. Tudo isso foi materializado em duas frentes: um estande no CONARH, um dos maiores eventos de recursos humanos do país e toda a plataforma de comunicação/papelaria da marca. Veja a seguir!


CLIENT:  SMF COMUNICAÇÃO
YEAR:  2017








DEVELOPMENT TEAM
Guilherme Mangialardo, Guilherme Daré, Hamilton Itaya, Leila Ferraz, Leonardo Araújo, Nicola Papagni, Raniery Seles, Rodrigo Cândido, Tainã Logrado, Vanessa Canoso

FINAL APPROVAL
Leila Ferraz, Rodrigo Cândido

ROLE IN THIS PROJECT
Art Direction, Visual Identity, Campaign Key Visual, Exhibition Design, Packaging

For visual identity and design projects, contact me at mangialardoguilherme@gmail.com





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