Booster Gen

PACKAGING, PHOTOGRAPHY, CAMPAIGN

EN    Beyoung's mission is to simplify, transform, and innovate the way people experience and consume beauty. The Booster GEN treatment line is part of this process. Just as each person has their characteristics and needs, Beyoung knows that each skin is unique - and wants to cater to all of them. The skincare revolution has arrived with a new generation of multifunctional, no-gender, and all-inclusive products. Using skin-friendly technology, the Booster GEN line features innovative formulas that meet the primary and secondary demands of the face. These are unprecedented products that offer a unique skincare experience, acting on the multiple needs and layers of the skin. When technology meets skincare, Beyoung understands what your skin needs, from the inside out. The project is the result of almost 2 years of work, adjusting and testing the formulas, designing different packaging options, and choosing the ideal color palette to represent the brand's first colorful skincare line.

PT    A missão da Beyoung é simplificar, transformar e inovar a maneira como as pessoas sentem e consomem a beleza. E a linha de tratamento Booster GEN é parte deste processo. Assim como cada pessoa tem as suas próprias características e necessidades, a Beyoung sabe que cada pele é única - e quer atender a todas elas. A revolução do skincare chegou com uma nova geração de produtos multifuncionais, no gender e all inclusive. Utilizando tecnologia a favor da pele, a linha Booster GEN apresenta fórmulas inovadoras que suprem as exigências primárias e secundárias do rosto. São produtos inéditos que oferecem uma experiência única de skincare, atuando nas múltiplas necessidades e camadas da pele. Quando a tecnologia se une com skincare, a Beyoung entende o que a sua pele realmente precisa, de dentro para fora. O projeto é resultado de quase 2 anos de trabalho, ajustando e testando as fórmulas, desenhando diferentes opções de embalagens e escolhendo a paleta de cores ideal para representar a primeira linha colorida de skincare da marca.


CLIENT:  BEYOUNG
YEAR:  2021






CAMPAIGN 60'' FILM  (YOUTUBE + TV)



CAMPAIGN PHOTO SHOOT - MAKING OF





DEVELOPMENT TEAM
Theo Cardinali, Marina Cota, Guilherme Mangialardo, Caroline Andrade, Juliano Brito, Gabriel Noé Martins, Bianca Castanho, Fernanda Badan, Iago Ricardo, Kleber Garofalo, Leonardo Pessoa, Natalia Medina, Natasha Grazia, Pedrita Junckes, Sam Avelino

FINAL APPROVAL
Guilherme Priante, Theo Cardinali, Marina Cota

ROLE IN THIS PROJECT
Art Direction, Packaging, Campaign Key Visual, Making Of, Photoshoot, Color Treatment

For visual identity and design projects, contact me at mangialardoguilherme@gmail.com







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